torsdag 14 februari 2008

Shoppvisande.

Förlåt , förlåt o återigen förlåt !

Jag har inte bloggat på huuuuuur länge som helst, det är mycket med vännerna just nu som inte klaffar perfekt.


Nu ska ni få se mina härliga innköp från söndagen . :D Högst upp ser ni alltihopa .


- Skorna är kanske inte som bekvämsat , men dom funkar helt enkelt , vad tycker ni? dom är lite anorlunda men jag gillar´t just därför !

- Maskaran är skitbra , den bästa jag har haft faktiskt. Inga klumpar & inte för att skryta så blir fransarna riktigt fina fom man jäför med de jag hade innan.

- Sjalen , ja , vad ska man säga om den? Den är skitbra till en änkel svart eller vit tröja när man vill vara fin men inte orkar piffa så mycket. Jag gillar mönstret väldigt mycket.

- Bh;arna är väl helt okej , som en bh ska vara . (;

- Hårbandet sitter perfekt nu när jag ska spara ut luggen inför sommaren.

- Grusskorna får vi se hur dom är snart :D <3>



4 kommentarer:

Anonym sa...

dina skor är ballast av allt, och de är kanske inte så bekväma bara på grund av din tå?,
vad heter mascaran?,
och vad kostade sjalen? (kommer inte kopiera, även om den var fin)xD

... sa...

haha , du har no rätt , mosad tå är inte det bästa när man har nya skor , xD

Mascaran är loréal Telescopic Silvriga , Svart. Sjalen hittade jag på rea för halva priset o då blev det 69 kr tror jag :D <3

Anonym sa...

oh karro hoppas du inte slår mig nu men jag har köpt samma bh-ar som dig, bli inte arg (a) men dom var så himla sköna, :D puss på dig :*

... sa...

Helt okej sörru , Dom är sjukt sköna :D <33 Vilkej färg köpte du?