tisdag 22 januari 2008

Lista , lista , lista :D

Vår/sommar-listan ! <3

Vita tygskor - orkar inte springa runt i mina svarta slitna & tråkiga vinterboots längre , så , våren , here I come :D [ ]

Owersize väska – att ha både till skolan & andra tillfällen . [ ] Mycket gärna denna .

Insydda (annars inköpta förra våren) LEE byxor denim – Alltid lika skönt med ett par stupisar att svänga runt i [ X]

Insydda (annars inköpta förra skolavslutningen) ISCHI byxor vita – Sturör i mitt hjärta , men ett måste till sommarens alla sena kvällar , med ett par vita . [ ]

Jordgubbshalsaband/änglavingarshalsband ( guld ) - något av det ska iaf ligga i mitt smyckeskrin innan sommaren är slut [ ]


Listan kommer snart att bli uppdaterad , måste tänka lite först bara ,
det kommer mycketmycket trolig vara med en high waisted kjol .

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi ja, killen min kallar mig för jordgubben, rött och och fräknar (prickarna :)) så jag tatuerade en liten jorgubbe i ljumsken för 1,5 år sen. Hoppas du hittar halsbandet, annars har kyssjohanna för 125 kronor, kanske cocoo också har?